Caminhando polos sites de dúas organizaçons "nacionalistas" das que já se tem falado nestes fíos, encóntro-me com cousas muito surpreendentes; vaia por diante que deixo à margem o engendro do PG do que nom entendo que nom ande aínda em preitos pola apropriaçom indevida do nome; reféro-me apenas a IDEGA e Terra Galega. Fico definitivamente "esclarecido" de que nom vos som gente com a que compartilhar demasiadas ideias. E é que eles dim cousas tais como as que passo a relatar:
TERRA GALEGA: PRINCIPIOS IDEOLÓXICOS (Devo dizer que a normativa empregue é a oficial; o país cháma-se "Galicia" e no logotipo aparece o mapa quadriprovincial; o site é "www.terragalega.es" (sic)...
1º Potenciar a identidade nacional de Galicia, definido o noso país como unha comunidade diferenciada que defenda os nosos intereses históricos, culturais, lingüísticos, económicos en pe de igualdade e equilibrio con outros pobos do Estado español, de Europa e do mundo.
COMENTÁRIO: QUE É QUE É UMHA COMUNIDADE DIFERENCIADA ??; ULSTER É UMHA COMUNIDADE INEQUIVOCAMENTE DIFERENCIADA; ANDALUCÍA TAMBÊM É. E O BAIRRO DO BURGO, EM PONTE VEDRA. ESTE PONTO 1º NOM VALE PARA NADA - EQUILÍBRIO COM "OUTROS POBOS DO ESTADO ESPANHOL" ??... EU NOM QUERO SER "OUTRO POBO DO ESTADO ESPANHOL", EU QUERO AFASTAR-ME DELE E QUE LHES VAIA BEM, A ELES E A NÓS (JÁ SE SAVE QUE É BOM TEM UM VIZINHO CONTENTE Á PORTA).
2º Definirse como unha forza política democrática, nacionalista, centrista e progresista que vele pola innovación e modernización de Galicia, adaptándose á nova realidade do país no económico, no social e no cultural.
COMENTÁRIO: FALTA A LUITA CONTRA A CÁRIES DENTAL. DO RESTO, MAIS OU MENOS CONCORDA-MOS (SEM FAZER UMHA ANÁLISE MUITO POLO MIÚDO).
3ºDefensa das liberdades individuais e colectivas nunha sociedade inspirada nos valores da solidariedade e igualdade dos homes e mulleres con todos os dereitos ó traballo, educación, saúde, vivenda, e servicios sociais sen discriminacións ideolóxicas, sexista, racistas ou de calquera outro tipo.
COMENTÁRIO: É BOM: NOM SOM RACISTAS, NEM MACHISTAS, NEM NEGAM O TRABALHO E A EDUCAÇOM PARA NINGUÊM, DE ONDE FOR QUE VINHER. MUITO POLITICAMENTE "ZAPATERISTA". NADA QUE REPROCHAR, NOM É ??
4ºFomentar o vencellamento de Galicia cos seus residentes no exterior, así como cos seus descendentes, e garantir tanto os seus dereitos a manter a súa idiosincrasia como a beneficiarse dos servicios públicos galegos.
5º Outorgar ó sector público galego peso prioritario en aspectos fundamentais para a sociedade galega,como a sanidade e a educación, sen prexuízo da actividade privada que, coas súas iniciativas, como manifestación creadora de riqueza, debe orientarse á consecución dunha orde social máis xusta e solidaria para asegurar a todos os cidadáns unhas condicións de vida dignas.
Destes últimos pontos nom fago mençom por melífluos (como som o resto deles), e o texto continúa. Mas como digem acima o endereço, entrade, mirade e decidide...
(...)
IDENTIDADE GALEGA:
www.identidadegalega.net
Identidade Galega é un partido político de ámbito galego. É un partido de centro, entendemos o centro político como o lugar das clases medias, o lugar de encontro entre os valores identitarios e a defensa da xustiza social, unha cosa non pode ir separada da outra.
COMENTÁRIO: POIS SE É DE ÁMBITO GALEGO FICO MAIS TRANQUILO; PODÍA SER UM PARTIDO DA TERRA MEIA OU DE MACONDO; O QUE EU NOM SEI É SE SOU DE CLASE MEIA. SE DEDICO AS PRÓXIMAS HORAS A DECIDÍ-LO E NOM SOU, PODO VOTAR NELES ??; NOVAMENTE A ARMADILHA DA JUSTIÇA SOCIAL, BLA, BLA,... MUITO BEM!.
Consideramos que tanto dereita como esquerda se contradicen cando pretenden situarse como ideoloxías "nacionalistas" sexa do signo que sexa. A dereita, hoxe máis que nunca, representa os valores da globalización económica, a destrucción das identidades nacionais, a destrucción do estado de benestar e todos os dereitos sociais. A esquerda pola súa propia natureza parte de valores materialistas e uniformizadores, incompatible con calquer idega de identidade, diferencia e arraigo. A esquerda nacionalista non é máis que un oportunismo máis dos partidos da esquerda para apropiarse de o que queren destruir, as identidades nacionais.
COMENTÁRIO: À MARGEM DO ONANISMO INTELECTUAL VERBO DAS "DIREITAS" E DAS "ESQUERDAS", ESTES JÁ NOM É QUE USEM A NORMA RAG, É QUE ADEMAIS ÚSA-NA MAL (CONTRADICEN ??)... A ESQUERDA É MÁ; VALE... E A DIREITA ?... POIS TAMBÊM; ISTO NOM EXPLICA MUITO BEM, NA REALIDADE DEIXA EM CUEIROS O PONTO A SEGUIR:
IDEGA asume como inspirador histórico do partido Dereita Galeguista de Pontevedra, escisión do Partido Galeguista en 1935, ante a inclusión do PG no Frente Popular, ante a contradicción que esto suponía nos convulsos anos 30 un grupo de galeguistas se escidiron do partido e crearon Dereita Galeguista de Pontevedra, a eles se sumaría máis tarde Vicente Risco entre outros.
AHHH... PERO A DIREITA NOM É GLOBALIZAÇOM ??... E ADEMAIS FOI UM ERRO ENTRAR NA FRENTE POPULAR... ÓSTIA, MEU !!! DEVERÍAM SER REQUETÉS... ENTRAR DO BRAÇO DOS FASCISTAS ESPANHOIS -TAMPOUCO DE DIREITAS NEM DE ESQUERDAS, OU SEJA, ETÉREOS- E DEFENDER UMHA SUPOSTA IDENTIDADE GALEGA DESDE O FRANQUISMO; OU SEJA: FAZER GALEGUISMO MENTRES AFUSILABAM O MELHOR DA NAÇOM.
Concebimos a Galicia como un espacio non só xeográfico senon un espacio social, cultural, e ¿por qué non?, un espacio mítico.
Un espacio humano, herdeiro dos seus orixes celtas, romanos e suevos; unha comunidade que non está "en" España senon que é parte de España, unha comunidade que non está "en" Europa, senon que é parte de Europa. Somos a continuidade dos nosos orixes.
Non somos independentistas, somos identitarios, os tres niveis Galicia, España e Europa son compatibles, articulables entre sí, son necesarios e son reais.
"CONCEBIMOS", "ESPACIO", " SEUS (masc-.) ORIXES", ... MUITO BOM GALEGO R.A.G... PARABENS !!.
O DO ESPAÇO MÍTICO E A COMPATIBILIDADE COM ESPANHA CHÉGAM-ME PARA IR AO MOBLE BAR E BOTAR UMHA FECHINHA DE QUALQUER COUSA UM POUCO FORTE, A VER SE ASSUMO.
A única conclussom a sério que tiro disto é: nacionalista identitário nom pode votar neles; independentismo de qualquer fasquía, nom pode votar neles.
Ala, há que seguir pensando, ou criades que ía ser tam fácil ??.